Alla inlägg under februari 2013

Av krusbaer Med K - 21 februari 2013 12:46

Då har man fått chansen att se lop i Hadä! Säger bara omg! Detta är ögongodis för hela slanten! Men vi börjar från 0. Börjar lite segt med fina bilder från barndommen då han pii hade det jobbigt både hemma och på skolan. Sedan tar filmen fart på riktigt när dom ska fly till canada via båt och helvetet bryter ut! Stormen tar pii bort från omvärlden och vi får följa med på den magiska resan mellan en pojke och några djur. Nae detta är fan en film som jag ska köpa i bluerajj! Skådespelarinsataerna är riktigt bra! Spec djuren! Nae denna film var djuriskt bra!

Av krusbaer Med K - 18 februari 2013 20:31

Då ska jag recensera en gammal klassiker. 10 000bc. Minns inte så mycket av den. Det är väl inget bra tecken till att börja med? Nåväl miljöerna är faktiskt rätt ok. Fina vintervyer mm. Men när vi kommer till manuset och des trovärdighet är det rent ut sagt bedrövligt! Nummer 1: dom snackade engelska på den tiden gör mig fan pissed off! Nummer 2: inte fan fanns det overkliga djur på den tiden heller? Aja handlingen är väl ok. Kan väl dra lite slutsatser med att
Äta en burk tonfisk som jag hatar! Nae denna film ska jag typ beställa sen pissa på den! Känner mig fan arg och taskig men jag måste väl få vara ärlig?

Av krusbaer Med K - 15 februari 2013 18:35

Nu kommer ni bli förvannande läsare! Men men, tänkte ta en kvälls ledigt från just filmbloggandet! Ska till mello nu och kommer försöka visa lite bilder om man träffar någon rolig prick ? Lazer hoppas ja på !!! Haj

Av krusbaer Med K - 10 februari 2013 10:01

 





Då har man äntligen sett den sista filmen i nolans trilogi! Kan väl börja med att säga Wow! Och då menar jag inte world if warcraft! Tycker om dom råa scenerna med bane. Rösten han har får Jag typ gåshud av? Men vi
Börjar från scratch! Första scenen är en påkostnad scen med bane och en flygkraschscen! Sedan rullar filmen på ett behagligt sätt. Fina dialoger och miljöer som får the hobbit att hamna i skyundan! Karaktäerna är
Riktigt vassa, med en catwomen som är lika het som en eldbrasa! Blev typ semikåt under filmen? Nåväl, en riktigt fin avslutning på en magisk
Resa! Gilla gilla gilla!   

Av krusbaer Med K - 8 februari 2013 20:11

The hobbit. I 3d. Nja vad ska man säga? Med skyhöga förväntningar så föll hobbit platt som pannkaka! Om vi börjar på ruta 1! Filmen börjar i ett segt tempo där vi får lära dessa små dvärgarna. 12 om jag inte minns helt fel? Fula var dom iaf! Sedan efter 1h så börjar filmen kan man säga. Det är storslagna stridsscener! Men man saknar blodet? Det känns mer som en barnfilm för 12åringar med finnar? Nae efter filmens slut så kände jag mig brutalt lurad! Men är du sugen på seg cola? Se hobbit!

Av krusbaer Med K - 6 februari 2013 21:42

Då har man äntligen sett den hypade hypnotisören. Micke P, Ohlin och en okänd halvfinne som jag inte ens vet namnet på. Filmen då? Nja känns som lasse hallström har varit på ica, köpt kött, bea och lite pommes. Men vid tilllagningen har han glömt salt och peppar till köttet. Miljöerna i filmen är ok. Fina vintervyer! Handlingen är ointresant och ihålig! Och i slutet när vi fått reda på vem mördaren är så suckar man och går och lägger sig! Nae fy säger jag!

Av krusbaer Med K - 6 februari 2013 21:03

Hej och välkommen till min nya filmblogg. Har funnits en stor efterfrågan om detta så nu köööör vi! Är du redo? 

Jag är!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards